divendres, 28 de maig del 2010

Què he estat fent per arreclar el blog?

Doncs no es pot percebre la periodicitat del bloc ja que no se ven bé perquè, però no sem va quedar guardat res del que vaig fer el fa dues setmanes, a més cal dir que les dues primeres vegades que vaig accedir al blog no queden guardades ja que vaig utilitzar l´editor per arreclar i afegir informació en algunes entrades antigues que necessitaven alguns retocs.
També e canviat algunes coses del format de la pagina, per no tenir-ho com tothom i e experimentat amb el blog.
Tot i així cal esmentar que em costa molt ser constant amb el blog i que em fa molta ràbia que no se´m guardin les coses i tenir-ho que tornar a fer, suposo que potser va ser perquè vaig fer alguna cosa malament però crec que va ser un error del sistema.
També vull dir que el blog com a eina em sembla un bon sistema per poder mantenir un contacte amb altre gent sobre el que fem a l´escola.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada